Deliliğe taktiksel bir iniş
Delilik Taşı, The Game Kitchen tarafından geliştirilen, psikolojik bir dönemeç ile birlikte isometrik gerçek zamanlı taktikler içeren bir oyundur. Oyunun geçtiği, bir zamanlar manastır olan ve şimdi bir akıl hastanesi olarak kullanılan, korkutucu bir 18. yüzyıl manastırında, oyuncuların karakterlerinin kötüleşen zihinsel durumlarını yönetirken kaçışlarını sağlamaları gerekmektedir. Gizlilik, strateji ve kaynak yönetimini harmanlayarak, oyun yoğun ve acımasız bir deneyim sunmaktadır.
Delilik Taşı, sizi iyi korunan manastırdan kaçmaya zorlar, ancak bir tuzak vardır, bu kolay bir iş değil. Kaçışa kararlı olarak, beş karakter arasında geçiş yaparsınız, her biri eşsiz ve geliştirilebilir yeteneklere sahiptir ve bu, sizi bu acımasız labirentten kaçmak için gerekli olan cephanelikle donatır.
Cesur olmayanlar için bir meydan okuma
Delilik Taşı, bir grup akıl hastası mahkumu karmaşık kaçış planları aracılığıyla yönlendirmek, gardiyanlardan kaçınmak ve akıl sağlıklarını yönetmek etrafında dönüyor. Her karakterin eşsiz yetenekleri ve zayıflıkları var, bu da zihinsel durumlarına göre evrim geçiriyor. Akıl kaybı, paranoya ve halüsinasyonlar gibi debuff'lar getiriyor, bu da stratejik planlamayı zorunlu kılıyor. Komut vermek için duraklatma özelliği ile birlikte gerçek zamanlı taktik sistemi, derin taktiksel oyun imkanı sunuyor.
Oyunun el yapımı görselleri ve ürkütücü atmosferi, psikolojik temalarını mükemmel bir şekilde tamamlayan bir huzursuzluk hissi yaratıyor. Manastır, gizli geçitler, rahatsız edici notlar ve hikaye derinliğini artıran çevresel anlatımlarla zengin bir şekilde detaylandırılmış. Ses tasarımı, rahatsız edici fısıldamalar ve uzaktan gelen çığlıklarla gerilimi daha da artırıyor, korku dolu bir yerde sıkışmış olma hissini pekiştiriyor. Ancak, bazı UI unsurları karmaşık hissediliyor.
Gizlilik oyunu sabrı ödüllendirirken ve stratejik düşünmeyi teşvik ederken, zorlayıcı zorluğu bunaltıcı olabilir. Kaynak kıtlığı, öngörülemeyen düşman desenleri ve deneme-yanılma ihtiyacı, ilerlemeyi sinir bozucu bir şekilde yavaş hissettirebilir. Akıl sistemi, yenilikçi olmasına rağmen, bazen çok cezalandırıcı hissediyor, çünkü küçük hatalar bile başarısızlığa dönüşebilir. Hardcore gizlilik ve strateji oyunlarını seven oyuncular bu meydan okumayı takdir edecek, ancak diğerleri bunu ödüllendirici olmaktan çok daha sinir bozucu bulabilir.
Strateji ve akıl sağlığının acımasız bir testi
Delilik Taşı, derin taktiksel oyun yapısı ve benzersiz bir akıl sağlığı sistemi ile gergin, atmosferik bir gizlilik deneyimi sunuyor. Korkutucu ortamı, zorlu mekanikleri ve stratejik derinliği, onu hardcore oyuncular için çekici bir seçenek haline getiriyor. Ancak, dik zorluğu, kaynak kıtlığı ve acımasız akıl sağlığı mekanikleri, daha affedici bir deneyim arayanları hayal kırıklığına uğratabilir. Zorluğu kucaklayanlar için, deliliğe sürükleyici bir iniş sunuyor.